Philips SHB7000/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHB7000/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

anna009 26-11-2015
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

Ik heb deze koptelefoon nu bijna een half jaar, in het begin was ik zeer tevreden. Handige knopjes aan de zijkant en zit ook lekker door de kussentjes op de koptelefoon. Minpunt is dat je zo'n los draadje makkelijk kwijtraakt. Ook werkte de bluetooth niet met mijn Iphone 4s. Wel met mijn nieuwere Ipad air. Na ongeveer 4 maanden ging de koptelefoon kapot, wat ook wel te verwachten was voor de prijs. 1 kant gaf nog wel geluid maar de andere niet meer. Ik heb hem uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet maar ik kon niks vinden dat kapot was, wel deed hij het weer een paar weken na deze actie. Helaas is hij nu weer kapot en ik heb geen zin hem telkens weer opnieuw in elkaar te zetten. Goeie koptelefoon voor de prijs, had wel wat langer mee mogen gaan wat mij betrefd

Officiele reactie van Philips Nederland 30-11-2015

Beste anna009,

We vinden het erg fijn dat u de tijd genomen heeft een mooie review te schrijven. Op al onze hoofdtelefoons zit gewoon twee jaar garantie. Gaat hij dus binnen twee jaar kapot, dan gaan we hem ruilen of repareren. De garantie vervalt echter als u hem uit elkaar haalt. U kunt dus gerust een nieuwe Philips hoofdtelefoon kopen en er op vertrouwen dat hij wel een tijdje meegaat.

Pascal
Philips Webcare

edwinzwart 05-08-2015
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

Ik ben niet altijd snel tevreden met dingetjes maar dit hoort wel tot een van de beste kopen ooit.
Geluid kan uiteraard beter maar dan betaal je gewoon meer, dat is logisch.
Accu gaat lang mee en goede dikke bas met de equalizer op de telefoon.

kees.f.m.reabel 08-05-2015
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

Voor een scherpe prijs een goed geluid!! Alleen wat langer draad zodat je de koptelefoon ook zonder bluetooth kan gebruiken!!!!!

J.Bodden 17-01-2015
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

PRIMA KOPTELEFOON ZIT GOED,GELUID IS ZEER GOED GOEDE PRIJS VOOR EEN MOOIE DRAADLOZE KOPTELEFOON,EEN ECHTE AAN RADER.SUPER.

MaartenFGHJ 30-12-2014
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

Deze hoofdtelefoon zit prima, zowel bij grote als kleinere hoofden (kinderen). Ook het geluid is uitstekend voor normaal gebruik.

De koppeling via bluetooth vraagt enige vaardigheid. Opletten bij het indrukken van de knop totdat de mogelijkheid tot verbinding ontstaat, en vervolgens op je audiobron de koppeling bevestigen. Het lukt niet om de koppeling automatisch te herstellen een van beide (hoofdtelefoon en audiobron) uitgeschakeld is geweest.

Rushed 27-09-2014
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

Het is een zeer goede en fijne koptelefoon. Batterij gaat lekker lang mee. Hij verbind makkelijk met allerlei bluetooth apparaten. Ik vind het erg fijn dat het draadloos is want ik zelf hou niet van al die kabels. Weer een top product van Philips. Zeker een aanrader!

EmileH 25-09-2014
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

Ziet er zeer goed uit en heeft een logische manier van bediening. Wordt direct door mijn miniPC gevonden en koppelt daarmee probleemloos.
Geluid is goed in te stellen en voor mij prima.
Niets op dit apparaat aan te merken.
Prima prijs voor een mooie draadloze koptelefoon!

harsterk 09-09-2014
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

Bij Bol.com deze koptelefoon besteld omdat de prijs kwaliteitsverhouding erg goed leek. Echter kon het eerste exemplaar niet pairen met mijn iphone, pc en ipad, niet eens zichtbaar bij deze apparaten. Gezien de prijs heb ik geaccepteerd dat dit een foutje kon zijn en heb 'm zonder problemen bij Bol.com kunnen omruilen voor een andere. Deze tweede had exact hetzelfde probleem. Om erachter te kunnen komen waar het probleem vandaan kwam,kan zelf ook iets fout doen, heb ik Philips gebeld (0,50 cnt/gesprek).
Dit telefoongesprek verliep prima, alles doorgenomen en ik zou de volgende dag teruggebeld worden. Dat gebeurde niet, Twee dagen later weer gebeld en deze mevrouw gaf aan wie me geholpen had en die zou mij dezelfde dag terugbellen. Helaas is dat niet gelukt, waardoor ik zelf weer gebeld heb. Tot mijn verbazing had Philips de klacht niet goed in het systeem staan (volgens hun kon ik niet uitbellen en wel telefoon ontvangen), waardoor ik er helemaal klaar met deze "zogenaamde" service was. Nu maar de frustratie van me afgooien en een heel ander merk kopen.
Heeft iemand tips?

harsterk 09-09-2014

Overigens zie ik nu dat Bol.com deze uit het assortiment heeft gehaald..................toevallig?

Blackrav3n 04-09-2014
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

Na een eerdere bleutooth koptelefoon heb ik toch besloten er nog een te kopen na het vroegtijdig overlijden van de andere (geen phillips). Ik whad besloten er wat meer aan uit te geven om meer kwaliteit te krijgen en dat is zeker gelukt met deze phillips shb7000. De afstand is vele malen groter met bluetooth dan mijn andere plus hij hapert geen moment. De batterij gaat met het gemak een dag mee. is nog niet op geweest tijdens gebruik. Het linken heeft een kleine handigheid nodig, dit komt doordat de uitleg een beetje informatie mist. maar na een dag had ik het onder de knie en hij doet nu goed zijn best. Ik ben erg blij met de aankoop en geniet elke dag van een mooi geluidje zonder zorgen te maken over de kabels op t werk.

raykieskeurig 25-08-2014
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

De Philips SHB7000 vandaag ontvangen.
Mijn eerste indruk was zeer positief. Ziet er zeer stylish uit. Heeft een goede pasvorm en ik heb een kleine formaat hoofd, waarop hoofdtelefoons vaak losjes gaan zitten. Het geluid is helder. Bass zuiver. Heeft geen ruisreductie, maar dan betaal je ook niet een paar tientjes voor. Over de duurzaamheid zal ik niet twijfelen. Bijna alle apparatuur in mijn bezit zijn van Philis en ze zijn allemaal duurzame producten.
Top Item in mijn collectie!
Op naar het volgende Philips gadget.

bommelvm 30-05-2014
Geschreven voor: Philips SHB7000/00

Was al een tijdje op zoek naar een veelzijdige koptelefoon. Deze "does it all". Draadloos via bluetooth werkt perfect en lang. Draagcomfort is goed en de sound is prima. Goede bas. Voor betere kwaliteit (hoor eigenlijk geen verschil) of als de batterij op is kan de telefoon ook met draad (jack) aangesloten worden. Ben blij mee, de prijs is top.
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

F. Keuten 13-12-2014

Ik gebruik nu een Sennheiser HD 518 om het oor en bedraad.
Vraag, is deze om het oor en zit hij ook comfortabel bij gebruik van min. 2 uur?